Trwa ładowanie..

Magdalena Romańska

Biografia

Zastępca dyrektora ds. produkcji, marketingu i sprzedaży

Absolwentka prestiżowych podyplomowych studiów Master of Business Administration (MBA) na SGH. Menadżer kultury. Od 2005 do 2009 roku związana z branżą medialną. Zastępca dyrektora ds. produkcji Teatru Na Woli im. Tadeusza Łomnickiego w latach 2011-2012. Producent spektakli wystawionych w Laboratorium Dramatu, na Scenie Przodownik przy Olesińskiej 21 oraz Teatru Na Woli im. T. Łomnickiego takich jak: „Sex-machine” Tomasza Mana w reż. Adama Nalepy, „Maestro” J. Abramowa-Newerly w reż. Anny Smolar, „Malambo”, „Merlin. Inna historia”, „Nasza klasa” Tadeusza Słobodzianka w reż. Ondreja Spišáka , „Przylgnięcie”, „Gardenia” Elżbiety Chowaniec w reż. Aldony Figury, „Biedny Ja, Suka i Jej Nowy Koleś” Michała Walczaka w reż. Piotra Jędrzejasa. Ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych (specjalizacja prasowa i fotograficzna) oraz Marketing Kultury na Uniwersytecie Warszawskim, uczestniczyła w kursie producenckim w Wajda School w Warszawie. Od 2005 do 2009 roku związana z branżą medialną. Pracowała jako dziennikarz miesięcznika teatralnego „Foyer”, redaktor prowadzący informatora kulturalnego „7 dni” („Dziennik Polska Europa Świat”), redaktor naczelny „WiK” i redaktor prowadzący dodatków specjalnych w tygodniku „Wprost”. W latach 2006-2009 była współwłaścicielką serwisu dostarczającego repertuary teatrów dla portalu „Co Jest Grane”.
Więcej informacji o Magdalena Romańska na stronie Encyklopedii Teatru Polskiego.